2008年6月25日 星期三

失而復得 更懂感恩

來勢洶洶的八號風暴,已暫時遠去。謝謝各方朋友的關心、傳媒的幫忙、同事們的努力,上週日忽然被封的Facebook戶口 "Albert Lai" 已於今早回復原狀,讓我可與一夜間消失的九百多位朋友重逢。失而復得,教我更懂珍惜。但今次的小風波,絕對不會動搖我一直以來的信念,該做的事我當繼續努力的做,該說的話我當繼續發聲。


你的繼續支持,你對改變的期望,將不斷為我加油。


黎廣德


My heartfelt appreciation to all my friends, teammates and the media for their concern regarding my original Facebook account "Albert Lai", which was disabled unexpectedly last Sunday.  This account has now been reactivated, allowing me to reconnect with my 900+ friends again.  What a pleasant surprise for me today!  Despite this little hiccup, nothing will diminish my resolve to speak up. Your continuous support will be a driving force for change.


Ir Albert Lai


4 則留言:

  1. yeah!!!
    support you!
    [版主回覆07/02/2008 00:06:00]Hi  愛靈異  , could you join us this Sunday in the hiking? Hope to see you and your friends! Albert ~~~~~~~~~ 【工程師 ● 企高啲】7月6日山頂行   各位朋友,我已於6月30日宣佈參選今年立法會工程界議席,現誠邀各界友好一同打破悶局,創新求變。並定於本星期日 (7月6日)上午11時,於山頂廣場噴水池旁集合,往山頂更高處進發,身體力行【企高啲】行動,來回程共約一小時。   歡迎各工程師及Facebook一眾友好,與家人朋友同來,共渡一個愉快的早上。聯絡:程小姐 (8102 2097) 或 hkalbertlai2008@gmail.com   黎廣德  工程師

    回覆刪除
  2. Many thanks. Welcome back to my facebook account again.

    回覆刪除
  3. hi!
    [版主回覆07/02/2008 00:06:00]Hi 瘟神女之愛神*Amy*2B中的戀人 , could you join us this Sunday in the hiking? Hope to see you and your friends! Albert ~~~~~~~~~ 【工程師 ● 企高啲】7月6日山頂行   各位朋友,我已於6月30日宣佈參選今年立法會工程界議席,現誠邀各界友好一同打破悶局,創新求變。並定於本星期日 (7月6日)上午11時,於山頂廣場噴水池旁集合,往山頂更高處進發,身體力行【企高啲】行動,來回程共約一小時。   歡迎各工程師及Facebook一眾友好,與家人朋友同來,共渡一個愉快的早上。聯絡:程小姐 (8102 2097) 或 hkalbertlai2008@gmail.com   黎廣德  工程師

    回覆刪除